سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهبند چیست؟

 

راهبند یا موانع اتوماتیک به طور معمول در تاسیسات پارکینگ ، ایستگاه های بازرسی و ورودی به مناطق ممنوع دیده می شود. آنها همچنین روش معمول برای کنترل عبور از غرفه های عوارض هستند. در برخی مکان ها ، راهبند ها به عنوان یک اقدام آرام کننده ترافیک نصب می شوند و از عبور و مرور جلوگیری می کنند ، در حالی که به وسایل نقلیه مجاز مانند خدمات اضطراری و اتوبوس ها اجازه می دهد از مسیر کوتاهتر و مستقیم تر استفاده کنند.

در طراحی های راهبند ما از آخرین فن آوری برای حفظ عملکرد موانع ، از طریق یک موتور اینورتر Telemecanique    و درایو جعبه دنده استفاده شده است ، که فقط به یک منبع تغذیه فاز نیاز دارد ، و یک عملکرد ثابت را فراهم می کند.

راهبند توسط یک صفحه کنترل Telemecanique PLC کنترل می شود ، که می تواند متناسب با هر نوع نیاز به کنترل دسترسی برنامه ریزی شود ، بنابراین امکان نصب سریع و بدون مراجعه مجدد برای اصلاح برنامه ها را فراهم می کند.

توان ورودی راهبند به سد اتوماتیک ما 230 ولت است که یک موتور سه فاز را کنترل می کند ، بنابراین ما را قادر می سازد قابلیت اطمینان و گشتاور بالا را ارائه دهیم. با استفاده از این طراحی صفحه کنترل و جعبه دنده ، برای کمک به عملکرد موانع به هیچگونه فنر یا وزنه برقی احتیاج نداریم.

راهبند ما به گونه ای طراحی شده است که از بقیه متمایز باشد. ظاهر جذاب آن با سرمایه گذاری زیاد در اکستروژن آلومینیوم بدست می آید ، که دوام محصول را تضمین می کند و باعث می شود تا به خوبی نصب شود.

 

اگر به دنبال روشی موثر ، قابل اعتماد و اقتصادی برای ایمن سازی محل های پارک اتومبیل خود هستید ، ممکن است راه حل مورد نظر شما راهبند باشد. در اشل، ما مجموعه ای از سیستم های مانع خودکار را ارائه می دهیم که معمولاً برای محافظت از مناطق محدود استفاده می شوند و یا به عنوان سیستم های مستقل یا در رابطه با افزایش امور امنیتی کار می کنند.

اکثر راهبند ها طیف وسیعی از گزینه ها را ارائه می دهند ، مانع ها به صورت روکش پودر پلی استر یا فولاد ضد زنگ موجود است. بیشتر آنها نیز طیف متنوعی از طول را ارائه می دهند. همه موانع اتوماتیک ما با دستگاه های ایمنی اضافی مانند حلقه های القایی ایمنی ، سلول های نوری ایمنی و لبه های ایمنی ارائه می شوند.

همچنین طیف گسترده ای از گزینه های کنترل در دسترس است. این موارد شامل اینترکام های صوتی و تصویری ، صفحه کلید ، کارت خوان های مجاورت و تشخیص صفحه ANPR است. موانع را می توان با انواع سیستم های کنترل دسترسی کنترل کرد و همچنین می تواند در کنترل کننده منطقی قابل برنامه ریزی سفارشی ما ادغام شود  و یک سیستم کنترل کاملاً سفارشی را فراهم می کند و سیستمی را برای ردیابی و نظارت بر ورود / خروج خودرو فراهم می کند.

برای خرید راهبند با کیفیت با اشل تماس بگیرید.