سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیفون تصویری کوماکس commax و مشخصات آن

 

آیفون تصویری کوماکس commax    شناسایی بازدید کننده را از طریق تلفن های هوشمند امکان پذیر می کند و امکان ضبط تصاویر و ویدئوهای ثابت بازدید کنندگان را فراهم می کند. آیفون تصویری کوماکس commax با ارائه اتصال به شبکه بی سیم از طریق اینترنت ، برای ایجاد مکالمه و گفتگو با بازدید کننده در تلفن هوشمند ، الگوی جدیدی را در صنعت ویدئوفون گشود. اتصال 4 تلفن هوشمند بدون هزینه ماهانه را امکان پذیر می کند. از برنامه Commax برای iOS و / یا برنامه Home Commax Smart Home برای Androids استفاده کنید.

ویدئوفون هوشمند شناسایی بازدید کننده را از طریق تلفن های هوشمند امکان پذیر می کند و امکان ضبط تصاویر و ویدئوهای ثابت بازدید کنندگان را فراهم می کند.آیفون تصویری کوماکس commax قابل ارتقا تا 2 مانیتور ، 2 دوربین و 2 رابط. اتصال از طریق وای فای با 4 تلفن هوشمند را امکان پذیر می کند.

تلفن هوشمند: شناسایی و تماس بازدید کننده از هر مکانی از طریق تلفن هوشمند امکان پذیر است (عملکرد آزاد کننده درب اختیاری است)

نمایش کیفیت HD: نمایشگر تصویر واضح تر از طریق برنامه LCD 7 اینچ گسترده است.ضبط تصویر ثابت و فیلمبرداری: حداکثر 500 عکس ثابت و 500 دقیقه ظرفیت ضبط ویدیو.

آیفون تصویری کوماکس commax یک سیستم سازنده پیشرو در دستگاه مخابره داخل ساختمان تلفن ویدیویی و با کیفیت بالا برای سیستم های امنیتی خانگی و تجاری است. آیفون تصویری کوماکس commax مقرون به صرفه ، دارای کیفیت بالا و نصب دوربین های درب دار آسان است. سیستم های تلفن Video Door یک عملکرد ساده اما مهم را انجام می دهند. تلفن های درب به فرد امکان برقراری ارتباط ایمن با بازدید کنندگان را می دهد بدون نیاز به تعامل جسمی با آنها. با نصب آیفون تصویری کوماکس commax نه تنها امنیت منزل خود را افزایش می دهید بلکه راحتی مدیریت کارهای روزانه خانه را نیز افزایش خواهید داد. برخی از آیفون تصویری کوماکس commax دارای یک کنترل از راه دور هستند که به شما امکان می دهد درب جلوی خانه خود را از هر مکانی در خانه خود مشاهده کنید. به لطف چنین سیستمی ، فرزندان شما وقتی در موقعیتی نیستند که بتوانید خودتان به درب پاسخ دهید ، در تعامل با غریبه ها در درب نخواهند بود.

آیفون تصویری کوماکس commax برای تأیید و شناسایی افرادی که درخواست ورود دارند بسیار مناسب است و می تواند از یک واحد صوتی یک درب تا سیستم های ویدیویی با درب های مختلف باشد. آیفون تصویری کوماکس commax قبل از اجازه دسترسی از طریق رها کردن قفل های درب ، از مزیت تأیید صحت تصویری برخوردار هستند. محدوده ارتباطات بین راه حل های ارتباطی شامل بسیاری از مزایای منحصر به فرد با تنوع گسترده ای از رنگ ها و اشکال دکمه فشار ، فشار دکمه دو تماس و پانل های ورودی دیجیتال است. مانیتورهای آیفون تصویری کوماکس commax همچنین می توانند در نسخه تک رنگ یا رنگی عرضه شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آیفون تصویری کوماکس commax اینجا کلیک کنید.