سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درب سکشنال پارکینگی چیست؟

 

درب سکشنال پارکینگی دو پوست عایق با ضخامت 42 میلی متر با بالاترین کیفیت و درب گاراژ مقطعی گل سرسبد در محدوده درب های گاراژ خانگی است.

درب سکشنال پارکینگی بالاترین سطح امنیت ، عایق ، ایمنی و سبک را ارائه می دهد. طیف وسیعی از سبک های عالی در بسیاری از کارهای تکمیل شده و رنگی به صورت دستی یا کنترل از راه دور برقی موجود است. اندازه های استاندارد درب سکشنال پارکینگی از 2000 میلی متر عرض تا 6000 میلی متر عرض با نسخه های خاص سازگار تا 8000 میلی متر عرض است.

ارتفاع تا 3000 میلی متر ارتفاع موجود است. درب مقطعی LPU 42     در مقایسه با تقریباً هر نوع دیگر درب گاراژ ، واقعاً یک شاهکار مهندسی و ارزش باورنکردنی است.

درب سکشنال پارکینگی برای گاراژهایی که مستقیماً به خانه شما متصل هستند یا برای سرگرمی ، دفتر ، اتاق بازی ، سالن بدن سازی و سایر فعالیتهایی غیر از ذخیره سازی وسیله نقلیه استفاده می شوند ، بسیار مناسب است. درب سکشنال پارکینگی نه تنها از عملکرد بسیار خوبی برخوردار است ، بلکه دارای یکی از متنوع ترین قابلیت های طراحی است که در چندین صفحه پانل ارائه می شود.

درب سکشنال پارکینگی دارای طیف وسیعی از گزینه های بیشتر طراحی و رنگ است تا این گزینه را برای شما ایجاد کند که درب خود را کاملا شخصی کنید.

 

درب سکشنال پارکینگی عایق بندی شده ، به طور ساده ، بهترین درب های گاراژ موجود برای عملکرد دور هستند. درب سکشنال پارکینگی نه تنها ظاهر خانه شما را دگرگون می کند ، بلکه هر بار که از درب گاراژ خود استفاده می کنید راحتی و لذت واقعی را به شما اضافه می کند.

در اشل درب سکشنال پارکینگی شما با بهترین کیفیت تولید می شود و باید عالی به نظر برسد ، اما در پس این ظاهر زیبا ، استفاده از آن ، ایمن و قابل اعتماد است. درب سکشنال پارکینگی  با کیفیت بالا نصب شده است و ما در مورد درب های گاراژ خود افتخار می کنیم.

درب سکشنال پارکینگی در هر مکانی قرار می گیرند ، مهم نیست که دهانه گاراژ شما مستطیل شکل باشد ، یا اینکه دارای یک قوس مقطعی باشد. مزیت بزرگ دیگر درب سکشنال پارکینگی این است که درب های مقطعی در اندازه های استاندارد ساخته می شوند ، به این معنی که اگر احساس نیاز کنید مدرن سازی آن آسان است.

درب سکشنال پارکینگی نسبت به اکثر انواع دیگر درب های گاراژ ، امنیت کلی ، امنیت و انعطاف پذیری بسیار بیشتری در اندازه سازی دارند. می توان آنها را تقریباً به هر شکلی از دهانه گاراژ نصب کرد و تقریباً همیشه یک مهر و موم کامل با لایه های لاستیکی سخت و یکپارچه در سیستم فریم ثابت کننده فولاد ارائه می دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درب سکشنال پارکینگی اینجا کلیک کنید.