سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انتقال تصویر هایک ویژن

 

نحوه تنظیم و انتقال تصویر هایک ویژنGoogle Drive

در این مطلب ، نحوه تنظیم و انتقال تصویر هایک ویژن را برای ضبط در Google Drive    توضیح می دهم. همچنین می توانید از همان راه اندازی و انتقال تصویر هایک ویژن در Microsoft One Drive استفاده کنید تا همین مراحل را دنبال کنید و برای چنین خدماتی حساب کاربری داشته باشید.اطمینان حاصل کنید که سیستم شما قبل از شروع و انتقال تصویر هایک ویژن تنظیم ضبط را در دستگاه داشته باشد.

راه اندازی و انتقال تصویر هایک ویژن :

تنظیم و انتقال تصویر هایک ویژنبرای ضبط بسیار ساده است ، با این وجود باید به جزئیات توجه کنید. بنابراین این مطلب را با دقت بخوانید.برای شروع فرایند راه اندازی و انتقال تصویر هایک ویژن، کافیست DVR را در یک مرورگر وب باز کنید دکمه تنظیمات در سمت راست بالای صفحه را فشار دهید.

و انتقال تصویر هایک ویژن یک جریان ویدیویی را به اینترنت ارسال می کند ، بنابراین می توان آن را در سرور گوگل درایو ضبط کرد. در این حالت از Sub Stream استفاده می کند و برای برقراری تعادل بین کیفیت و پهنای باند باید به درستی آن را انجام دهید.

راه اندازی فرعی و انتقال تصویر هایک ویژن :

بر روی Video / Audio در منوی سمت چپ و انتقال تصویر هایک ویژن کلیک کنید و کانال موردنظر برای پیکربندی ابر را برای ضبط ابر انتخاب کنید. برای ذخیره پهنای باند ، وضوح ، کیفیت فیلم ، فریم را تغییر داده و Bitrate Type را به عنوان "متغیر" بگذارید.

تنظیم رویداد (تشخیص حرکت) در و انتقال تصویر هایک ویژن :

روش بهتر برای ضبط فیلم از DVR  و و انتقال تصویر هایک ویژندر گوگل درایو ، تنظیم رویدادهایی مانند تشخیص حرکت است ، بنابراین حرکات جلوی دوربین می تواند محرک این روند باشد. بر روی دکمه Basic Event در منوی سمت چپ در و انتقال تصویر هایک ویژن فشار دهید و قابلیت تشخیص حرکت برای هر دوربین را که می خواهید در ابر ضبط کنید فعال کنید. همچنین می توانید منطقه ای را که باعث حادثه و حساسیت می شود را برای و انتقال تصویر هایک ویژن تنظیم کنید.

تنظیم ضبط برنامه و انتقال تصویر هایک ویژن :

زمان آن رسیده است که برنامه ضبط را در و انتقال تصویر هایک ویژن خود فعال کنید.در منوی سمت چپ روی تنظیمات برنامه زمانه و انتقال تصویر هایک ویژنکلیک کنید و ضبط برای دوربین را بر اساس وقایع فعال کنید. شما در واقع به DVR خود می گویید و انتقال تصویر هایک ویژنرا بر اساس رویدادهایی که قبلاً برای تشخیص حرکت پیکربندی شده بودند ، ضبط کنید. دکمه ذخیره را بزنید و برای پیکربندی نوع جریان در و انتقال تصویر هایک ویژنتنظیمات پیشرفته را میتوانید انجام دهید.

برنامه تنظیمات برنامه ریزی شده و انتقال تصویر هایک ویژن :

در منوی پیشرفته ، جریان Stream Type را به Double Stream برای و انتقال تصویر هایک ویژن تغییر دهید. همچنین می توانید زمان پیش ضبط و ارسال پس از ضبط را انتخاب کنید که بدان معنی است که فیلم با مدتی قبل و بعد از رویداد ضبط می شود ، معمولاً 5 ثانیه کافی است.