سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درب سکشنال

 

درب سکشنال و کاربردهای آن

درب سکشنال محکم و آب بندی شده و مناسب برای انواع و اقسام امکانات صنعتی و تجاری است.درب سکشنال یک عنصر اساسی در حرکت کالا به داخل و خارج از کار و امکانات تجاری است. درب های سکشنال عایق بندی شده حداکثر عایق حرارتی و محافظت از آب و هوا را برای انبارها ، مراکز توزیع و امکانات کارگاه ارائه می دهند.

درب های مقطعی از پانل های جداگانه ساخته شده اند که به سمت بالا بلند می شوند و به موازات سقف گاراژ حرکت می کنند. درب سکشنال بین سه تا هشت بخش ساخته شده با لولا های محکم در کنار هم ساخته شده اند. کاستورها به لبه های پنل ثابت می شوند که درب را قادر به حرکت به بالا و پایین سیستم آهنگ می کند که به قاب درب و سقف ثابت است.

حداکثر ارتفاع و عرض یک درب سکشنال با استحکام و مواد مورد استفاده در ساخت درب تعیین می شود.

درب های مقطعی معمولاً بر روی سیستم فنر پیچشی کار می کنند. اکنون اکثر آنها با استفاده از درب بازکن درب گاراژ به طور خودکار اداره می شوند ، اما همه درب ها باید متعادل باشند تا بتوانند به صورت دستی بلند شوند.

درب سکشنال از مواد مختلفی از جمله فولاد ، چوب ، وینیل ، آلومینیوم و شیشه ساخته شده است. متریال مورد استفاده برای ساخت درب سکشنال گاراژ شما معمولاً با توجه به هدف درب ها و بودجه شما تعیین می شود.

درب سکشنال بسته به ارتفاع و عرض درب گاراژ با استفاده از تعداد زیادی پنل طراحی می شوند. یک درب گاراژ مقطعی استاندارد بین 4 تا 5 پنل خواهد بود که به سمت بالا و بالای سر باز می شود و از یک سیستم پیچشی برای خنثی کردن وزن درب استفاده می کند. در طول سال ها ، درب های سکشنال با استفاده از بسیاری از مواد ، از جمله فولاد ، آلومینیوم ، چوب و شیشه طراحی شده است.

مزایای درب سکشنال

·          بر خلاف درب های دیگر ، درب های سکشنال برای باز کردن به فضای خارج از درب احتیاج ندارند. اتومبیل های خارج از گاراژ می توانند خیلی نزدیک درب  پارک شوند.

·          پانل های آسیب دیده قابل تعویض است و تعمیرات آن مقرون به صرفه است.

·         درب های مقطعی از بسیاری از مواد ساخته می شوند و می توانند برای مواردی مانند تهویه ، روشنایی طبیعی ، محافظت از آتش ، عایق و امنیت ساخته شوند.

·         درب های مقطعی نسبت به درب های غلتکی در مقابل صدمات باد قوی تر و مقاوم تر هستند.

·         درب های  سکشنال بسیار ایمن هستند.

مضرات درب سکشنال:

یک درب سکشنال تقریباً 250 میلی متر فضای زیر سقف را که می تواند برای ذخیره سازی استفاده شود ، در اختیار دارد.

درب سکشنال دارای قطعات متحرک زیادی است که به نگهداری منظم نیاز دارند.

تعمیرات لازم توسط تکنسین های درب و گاراژ واجد شرایط انجام می شود زیرا تعمیر درب سکشنال برای شخص آماتور خانگی خطرناک است.

کارشناسان متخصص اشل برای پاسخگویی به سوالات شما آماده هستند.