سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درب کرکره ای

 

 

درب کرکره ای   چیست؟

درب کرکره ای، دربی است که از پانل های افقی استیل یا آلومینیومی ساخته شده است و با چرخاندن اسلایدها در اطراف  به طور مستقیم یا به کمک یک فنر یا یک موتور الکتریکی (یا هر دو) کار می کند و هر دو طرف را برای نگه داشتن آن اداره می کند. درب کرکره ای در جای خود امن است.

درب کرکره ای یک نوع درب بسیار متداول برای مصارف خانگی ، تجاری یا صنعتی است که معمولاً با استفاده در نظر گرفته شده از آنها در برنامه تعریف و مشخص می شود. فواید درب کرکره ای و عملکرد عمودی و فشرده بودن پرده درب است که یک بار به طور کامل باز می شود. درب به طور معمول بسته به ارتفاع و نوع روکش پرده ای مورد استفاده ، فضای بین 200 تا 500 میلی متر را اشغال می کند.

انواع و کاربرد درب کرکره ای

درب کرکره ای کاربردهای زیادی دارد و احتمالاً بیشترین استفاده را برای هر نوع درب دارد. آنها می توانند برای انواع بسیار زیادی از کرکره های امنیتی در و پنجره ها و سایر بازشوها اعم از این مورد برای یک خانه یا یک برنامه تجاری استفاده شوند. آنها در برابر عناصر ، خرابکاری ها و البته تلاش برای سرقت استفاده می شوند.

درب کرکره ای برای درب های گاراژ در انواع مختلفی از فولاد یا آلومینیوم ، دستی یا برقی استفاده می شود و در چند سال اخیر به محبوب ترین انواع درب گاراژ تبدیل شده است. درب کرکره ای بسیار امن ، قابل اعتماد و آسان برای استفاده و ارائه آب بندی عالی در آب و هوای مختلف است. درب های کرکره ای به دلیل ماهیت خود دارای قطعات متحرک بیشتری نسبت به درب های دیگر گاراژ هستند ، بنابراین اگر با استفاده از اجزای ارزان قیمت تولید شوند ، می بینید که درب بسیار سریع خراب می شود و معمولاً به دلیل خرابی قطعات داخلی با قطعاتی که از بیرون درب آنها نمی توانید ببینید. درست بخرید و یک بار بخرید !!

درب کرکره ای عایق در واقع در کاربردهای صنعتی و تجاری در گاراژهای داخلی بسیار محبوب هستند. اشل می تواند طیف گسترده ای از درب های عایق بندی متنوع را با خواص آب بندی بسیار خوب از آب و هوای مناسب و برش های مناسب از جنس آلومینیوم یا استیل جامد بین 20 تا 30 میلی متر ضخامت ارائه دهد. درب کرکره ای عایق شده از ویژگی های بسیار خوبی برخوردار است ، به خصوص هنگامی که با یک موتور الکتریکی با سرعت بالا ترکیب می شود که ممکن است کمی بیشتر هزینه کند اما باعث می شود درب ظرف چند ثانیه باز شود و از دست دادن گرما به طرز چشمگیری کاهش می یابد.

درب کرکره ای عایق شده به دلیل ماهیت خاص خود از استحکام بیشتری برخوردار بوده و بستن بهتری دارند و تقریباً هیچ صدایی از لرزیدن در وزش باد زیاد مانند درب های غلتکی استیل تک پوستی در بیشتر موارد نخواهد بود.

درب های کرکره ای تجاری و صنعتی معمولاً با استفاده از موتور برقی 3 فاز با درجه بالاتر و ساختاری به مراتب محکم تر به تخته های پشتیبان و راهنماهای جانبی برای تحمل فعالیت شدید تعریف می شوند و همچنین از اندازه های بسیار بزرگتر استفاده می کنند.

سیستم درب کرکره ای با سرعت بالا با یک درایو برای حفظ قبض های انرژی و بازده درایو بسیار متداول شده است و این درب های با سرعت بالا می توانند به صورت پارچه ای باشند یا ساخت و سازهای دوجداره فولادی و آلومینیومی برای ارائه 2 کارکرد درب. این درب ها با سرعت حداکثر 2.5 متر در ثانیه برای یک ساختمان تجاری یا صنعتی مدرن فوق العاده هستند.

درب کرکره ای معمولاً در بسیاری از برنامه ها مورد استفاده قرار می گیرند و برای جلوگیری از انتشار آتش سوزی و دود در یک ساختمان فعال طراحی شده اند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درب کرکره ای اینجا کلیک کنید.