سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انتقال تصویر داهوا چگونه است؟

 

دوربین های مدار بسته معمولی از قبل قادر به ضبط ویدئو در مناطق روز و دارای نور مناسب هستند. با این حال ، هنگامی که با یک منطقه کم نور یا شب روبرو می شوید ، توانایی ضبط فیلم این دوربین ها کاهش می یابد زیرا سنسورها باید کمبود نور را با افزایش حساسیت جبران کنند ، بنابراین در صورت تولید یک تصویر ، از آنجا که نظارت روز و شب روشن یک معیار مهم در ارزیابی کارایی یک سیستم است ، دستگاه های تصویربرداری حرارتی یک مزیت آشکار در توانایی آنها برای تبدیل انرژی گرمایی به یک تصویر قابل مشاهده برای چشم انسان دارند.

انتقال تصویر داهوا با بهره گیری از تجربیات خود در زمینه تجزیه و تحلیل تصویر دوربین و الگوریتم های هوشمند ، نسل جدیدی از دستگاه های تصویربرداری حرارتی را با عملکردهای نوآورانه ایجاد کرده است که نور مرئی را با مادون قرمز متعادل می کند و به کاربران امکان نظارت بر یک منطقه در هر شرایط نوری را می دهد. علاوه بر این ، این توابع شامل قابلیت های پیشرفته ای مانند اندازه گیری دما و تجزیه و تحلیل رفتار هوشمند ، گسترش بیشتر دامنه برنامه های نظارتی نظیر محافظت از محیط یا نگهداری پیش بینی تجهیزات است.

انتقال تصویر داهوا احتمالاً مطمئن ترین راه حل امنیتی برای محافظت از محیط است. انتقال تصویر داهوا نسبت به تغییرات محیط حساسیت کمتری دارد. این افراد حتی در تاریکی مطلق ، در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته ، افراد یا اشیا را تشخیص می دهد.

انتقال تصویر داهوا یک الگوریتم تجزیه و تحلیل ویدیویی داخلی است که توابع هوشمندی را برای نظارت بر صحنه برای نقض سیم سه گانه ، تشخیص نفوذ و اجسام رها شده یا گمشده ارائه می دهد. برای عملکرد صحیح به تعداد مشخصی پیکسل روی هدف نیاز دارد.

انتقال تصویر داهوا فقط برای نظارت تصویری نیست بلکه برای نظارت بر درجه حرارت از راه دور برای جلوگیری از حوادث نیز مناسب است. با محاسبه رابطه متناظر بین انرژی تابش دریافتی و دما ، دمای سطح هدف را از طریق مقادیر مختلف خاکستری نشان می دهد. در حال حاضر ، تحمل اندازه گیری دما در یک محدوده مشخص است - 2 °C    ، ± 2 C. این اطلاعات بسیار سریعتر و صرفه جویی در وقت و نیروی کار را در اختیار کاربران قرار می دهد. اگر دمای تجهیزات یا بخشی از ایستگاه از آستانه از پیش تعیین شده فراتر رود ، سیستم به طور خودکار باعث ایجاد زنگ هشدار و مدیریت هشدار می شود.

انتقال تصویر داهوا فقط به دما بستگی ندارد ، محیط اطراف نیز تابشی منتشر می کند ، به ویژه اجسام با درجه حرارت بالا در فاصله نزدیک ، که توسط سطح هدف منعکس خواهد شد. تابش ساطع شده از جسم و تابش منعکس شده نیز تحت تأثیر جذب جو قرار می گیرد. بنابراین ، برای اندازه گیری دقیق دما ، لازم است که تأثیر منابع تابش مختلف را در نظر بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انتقال تصویر داهوا اینجا کلیک کنید.