سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اپراتور درب شیشه ای و کاربرد آن

 

با طیف وسیعی از اپراتور درب شیشه ای     ورودی خود را با تنظیمات مختلف تنظیم کنید.طراحی ورودی هایی که در اطراف کسب و کار ، جریان ترافیک و کفپوش تسهیلات شما کار می کنند ، با استفاده از اپراتور درب شیشه ایآسان است. اپراتور درب شیشه ایبه راحتی برای عملکرد خاص سازگار است. ترکیب مدولار اپراتور انعطاف پذیری را از هر جنبه تسهیل می کند و به شما امکان می دهد تجارت های مختلف از هر نظر بتوانند ورودی های خود را متناسب با نیازهای منحصر به فرد خود و بدون به خطر انداختن ایمنی ، امنیت و بهره وری انرژی ایجاد کنند.

اپراتورهای درب کشویی اتوماتیک قوی و قابل اعتماد برای جریان های ترافیکی سنگین

در محیط های خرده فروشی ، حمل و نقل و مراقبت های بهداشتی پرترافیک که درب ها به دلیل استفاده زیاد نیاز به باز و بسته شدن درب دارند ، اپراتور درب شیشه ای گزینه مطمئن است. عملکردی قدرتمند و در عین حال روان وزن درب ها را بدون زحمت کنترل می کند.

 

اپراتور درب شیشه ای باریک برای طراحی زیبا

در مواردی که زیبایی ورودی به ویژه در ورودی های شیشه ای در ساختمانهای مدرن از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، اپراتور ASSA ABLOY SL510 یک انتخاب عالی است. با ارتفاع فقط 100 میلی متر و تجربه باز و بسته شدن نرم به دلیل انتشار کم صدا در هنگام کار ، به طور یکپارچه ای به محیط اطراف خود می پیوندد. در مواردی که هدف ایجاد اولین برداشت عالی از امکانات و ارائه عملکرد مداوم عالی است ، اپراتور درب شیشه ای یک انتخاب طبیعی است.

کاملاً متناسب با نیازهای شما

همه اپراتورهای درب شیشه ای می توانند به عنوان بخشی از سیستم های درب کشویی اتوماتیک یکپارچه شوند ، یا برای هدایت طیف وسیعی از درب های موجود از قبل سازگار باشند. اپراتور درب شیشه ای به طور کامل در پرتو پشتیبانی مناسب مونتاژ می شوند ، کیفیت و سهولت نصب را تضمین می کنند ، خواه اپراتور بخشی از یک سیستم کاملاً جدید باشد یا به عنوان جایگزینی برای نصب موجود عرضه شود.

درب های شیشه ای اتوماتیک کشویی بسته به نیاز شما در انواع گزینه ها قرار دارند. درب های شیشه ای قاب دار بدون قاب ، آلومینیوم و چوب می توانند برای خانه ها یا اماکن تجاری توسط اپراتور درب شیشه ای خودکار شوند.

درب های شیشه ای اتوماتیک کشویی در مراکز خرید ، ساختمانهای تجاری و خانه ها دیده می شوند. آنها راهی عالی برای جابجایی افراد در داخل و خارج از منازل شما به راحتی و اطمینان از ورود و خروج بدون آسیب به افراد دارای محدودیت حرکتی هستند.

اپراتور درب شیشه ای همچنین مزایای اضافی را برای کمک به کاهش اتلاف و صرفه جویی در انرژی فراهم می کنند. انتخاب درب اتوماتیک مناسب به قیمت و ظاهر و عملکردی که برای خانه یا محل کار خود نیاز دارید کاهش می یابد. گزینه های درب اتوماتیک شیشه ای کشویی شامل شیشه های بدون قاب ، شیشه های قاب آلومینیومی یا درب های شیشه ای قاب دار چوبی است که به کمک اپراتور درب شیشه ای باز و بسته می شود.

برای خرید اپراتور درب شیشه ای اینجا کلیک کنید.