سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انتقال تصویر هایک ویژن

 

آنچه ما ارائه می دهیم

انتقال تصویر هایک ویژن با طیف گسترده ای از محصولات را برای ارائه امکان تأیید صوتی و تصویری دو طرفه کارآمد و راحت تر برای کنترل ورود است. انتقال تصویر هایک ویژن با محصولات مبتنی بر IP    با کارایی بالا ، محصولات مبتنی بر آنالوگ یا محصولات 2 سیمه متناسب با نیازهای پروژه خود انتخاب کنید.

با استفاده از پلتفرم iVMS-4200 همه محصولات می توانند به راحتی پیکربندی و مدیریت شوند. اگر از محصولات آی فون مخابراتی ویدئویی IP یا 2 سیم استفاده می کنید ، برنامه تلفن همراه ما قدرت عملکرد از راه دور را به شما می دهد. از آن برای دریافت تماس ، پخش فیلم و حتی باز کردن قفل درب آن استفاده کنید.

سیستم های مخابره داخل ساختمان ویدیویی ما همچنین می توانند با دوربین های مدار بسته و سیستم های هشدار تلفیق شوند. این باعث می شود انتقال تصویر هایک ویژن مورد استفاده در مناطق مسکونی یا محل های تجاری که به سطوح امنیتی بالاتری نیاز دارند ، محافظت شود.

هایک ویژن ، پیشروترین تأمین کننده محصولات و راه حل های نظارت تصویری نوآورانه در جهان ، یک ترمینال داخلی و تصویری بی نظیر همه در یک برای کنترل دسترسی را راه اندازی کرده است. این یک راه حل مقرون به صرفه را فراهم می کند که در یک فرم کوچک بسته بندی شده است.

انتقال تصویر هایک ویژن، نظارت تصویری و عملکرد سیستم های مخابره داخل ساختمان ویدئو را ارائه می دهد ، یکپارچه سازی و استقرار سریع و مقرون به صرفه را ارائه می دهد. این راه حل به طور خاص متناسب با نیازهای سیستم های امنیتی مختلف برای بانک ها و مشاغل دارای دفاتر اجاره ای تهیه شده است.

 

نظارت تصویری - برخلاف سایر ترمینال های کنترل دسترسی موجود در بازار ، این ترمینال دارای یک دوربین IP 1080p روبرو است که دارای ویژگی هایی است: زاویه دید 140 درجه ، مکمل نور IR ، فیلتر مکانیکی برش IR برای عملکرد واقعی شبانه و شکاف کارت SD برای ضبط تصویر جریان را می توان دقیقاً مانند هر دوربین IP هایک ویژن در NVR کنترل و ضبط کرد.

کنترل دسترسی - دستگاه دارای یک خواننده داخلی Mifare و سنسور اثر انگشت Hikvision است ، دستگاه روش های مختلفی برای تأیید اعتبار ارائه می دهد. از همه مهمتر ، از آنجایی که دوربین داخلی دارد ، می توان از آن برای خواندن اطلاعات مجازی مدرن مانند کدهای QR استفاده کرد. همچنین می تواند یک مرحله جلوتر برود و علاوه بر گزینه های کارت و / یا اثر انگشت ، تأیید تشخیص چهره را نیز انجام دهد. به این ترتیب ، هر بار که از اثر انگشت استفاده می شود ، دستگاه به بازدید کننده نیاز دارد تا چهره خود را در مقابل دوربین نشان دهد ، یک عکس را روی کارت SD ضبط کند و سپس اجازه دسترسی می دهد. ظرفیت ترمینال حداکثر 3000 اثر انگشت و 50000 کارت است و برای سهولت استفاده ، از پیام های صوتی پشتیبانی می کند.

امنیت کنترل دسترسی - به غیر از خواننده اثر انگشت و تشخیص چهره ، دستگاه از اتصال به واحد کنترل درب امن DS-K2M060 از طریق RS-485 پشتیبانی می کند ، که اگر در داخل ساختمان نصب شود ، تضمین می کند که درب محافظت شده توسط شما باز نمی شود.

قابلیت اتصال - این دستگاه شامل رایج ترین فن آوری های ارتباطی مانند رابط سریال کلاسیک RS-485 ، 1 گیگابایت اترنت و Wi-Fi است. این برای نصب کننده ها مفید است ، زیرا گزینه های مختلفی را برای هر راه اندازی ارتباطات فراهم می کند. حتی اگر اتصال ناپایدار باشد یا از بین برود ، بافر 200000 رویداد تضمین می کند که اطلاعات ارزشمند حفظ و به هنگام اتصال مجدد به نرم افزار مدیریت منتقل می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انتقال تصویر هایک ویژن اینجا کلیک کنید.