سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوربین مداربسته سامسونگ Samsung

 

دوربین مداربسته سامسونگ     Samsung

از دوربین مداربسته سامسونگ Samsungمی توان برای شرکت ها نیز استفاده کرد، برای مثال در شرکت هایی با زمینه مالی استفاده از دوربین مداربسته سامسونگSamsung توصیه می شود. با این کار مدیران می توانند بر فعالیت های واحدهای مالی با دوربین مداربسته سامسونگSamsung نظارت لحظه به لحظه بر روی فعالیت های آنان داشته باشند.

دوربین مداربسته سامسونگSamsungبرای پیشگیری از سرقت

بیشترین کاربرد دوربین مداربسته سامسونگSamsung در پیشگیری از سرقت ها و دزدی ها می باشد.نکته اصلی جلوگیری از هرگونه سرقت در یک تجارت ، جلوگیری از بروز آن در وهله اول است. که این امر با دوربین مداربسته سامسونگSamsung اتفاق می افتد. قرار گرفتن یک سیستم امنیتی دوربین مدار بسته برای مثال دوربین مداربسته سامسونگSamsungدر محل کار می تواند برای متوقف کردن یا جلوگیری از وقوع سرقت کافی باشد. ممکن است لازم باشد برخی از مشاغل این قدم را بردارند و یک سیستم نظارتی دوربین مداربسته سامسونگSamsungرا در مناطق استراتژیک کسب و کار در نظر بگیرند تا از امنیت آنها اطمینان حاصل شود.

هنگام نصب دوربین مداربسته سامسونگSamsung، مهم است که برای کارمندان خود توضیح دهید که شما تجهیزات نظارتی نصب می کنید تا آنها بدانند که در آنجا هستند و از آنها آگاه هستند. همچنین توضیح برای آنها مهم است که آنها به چندین هدف خدمت می کنند. به یاد داشته باشید که از دوربین مداربسته سامسونگSamsungو سیستم های نظارت دوربین مدار بسته نیز می توان برای محافظت از کارمندان نیز استفاده کرد .

اگر در منزلتان دوربین مداربسته سامسونگSamsungرا نصب کنید با دوربین مداربسته سامسونگSamsungبلافاصله خواهید فهمید که اگر کسی وارد حیاط پشتی شما شود ، در ساختمان شما حرکت کند، شما بلافاصله متوجه خواهید شد. دوربین مداربسته سامسونگSamsung امکان تشخیص حرکتی با کیفیت بالا را فراهم می کند که می تواند سفارشی سازی شده باشد و بر روی میزان حساسیت رویداد مورد نظر برای ایجاد هشدار تنظیم شود.

رابط ویدیویی AC2000 برای دوربین مداربسته سامسونگSamsung

امکان ارتباط کنترل دسترسی و هر نوع زنگ خطر زیر سیستم یکپارچه دیگر را با کلیپ های ویدیویی دیجیتال دوربین مداربسته سامسونگSamsung و همچنین مشاهده فیلم های دوربین زنده فراهم می کند. ایندر دوربین مداربسته سامسونگSamsung AC2000 را قادر می سازد تا به عنوان سیستم مرکزی مدیریت امنیت (اس ام اس) عمل کند. 

AC2000 یکپارچه با دوربین مداربسته سامسونگSamsungیکپارچه می شود و به اپراتور طیف وسیعی از امکانات مرتبط با ویدیو را می دهد تا گزارش های زنگ دار را با پخش فیلم ضبط شده تولید کند. این رابط در دوربین مداربسته سامسونگSamsung همچنین به اپراتورهای سیستم اجازه می دهد تا فید ویدیوی زنده را پیکربندی کنند ، پیکربندی ویدیوی زنده را با زنگ هشدار دهند ، عکس های فوری فیلم بگیرند و موقعیت دوربین را کنترل کنند

برنامه popup ویدئو در دوربین مداربسته سامسونگSamsungباعث می شود همه آلارم ها ، رویدادها و فیلم های مربوط به دوربین در مرکز مدیریت امنیتی AC2000 بصورت متمرکز در سیستم مدیریت امنیت AC2000 نمایش داده شوند ، در زمان واقعی دوربین مداربسته سامسونگSamsung با وقوع حوادث امنیتی ، علت و معلولی را فراهم می کنند و کاربر نهایی را قادر می سازد پاسخ های امنیتی خود را از یک تک کنترل کند.