سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایای راهبند فک faac | راهبند فک faac

 

مزایای راهبند فک faac

راهبند فک faac     برای ترافیک متوسط ??که مخصوص برنامه های راهنمایی و رانندگی با ترافیک متوسط ??طراحی شده است ، راهبند فک faac  می تواند تیرها را از 6/1/2 به 13 فوت (2 تا 4 متر) در 3 - 8 ثانیه بالا ببرد. راهبند فک faac با چرخه 50? برای استفاده های مسکونی و تجاری خاص با بازکن اقتصادی برای تیرهای با طول متوسط ??ایده آل است.راهبند فک faac دارای بسیاری از ویژگی های استاندارد از جمله ایمنی ضد خرد کننده هیدرولیک ، قفل هیدرولیکی است به طوری که تیر در موقعیت های باز و بسته و ایمن باقی بماند و یک کلید دستی با یک کلید شخصی دارد. همچنین پانل کنترلر همه کاره راهبند فک faac استاندارد است.

راهبند فک faac برای تردد وسایل نقلیه تک لاین در ترافیک متوسط ??تا سنگین ایده آل است. راهبند فک faac همچنین می تواند برای استفاده با استفاده از گشودگی سربار کم یا به صورت دامن زده شده باشد (مانیتور شود) تا از عبور وسایل نقلیه در زیر تیر جلوگیری کند. راهبند فک faac به طور خاص برای برنامه های کنترل ترافیک تجاری طراحی شده است که نیاز به زمان بسیار سریع و باز و بسته شدن دارد.

 

راهبند فک faac برای کنترل ترافیک سنگین در ورودی های گسترده است.

راهبند فک faac ایده آل برای فرکانس حمل و نقل متوسط: مخصوص فرکانس حمل و نقل متوسط ??، همچنین با یک پرتوی مفصل برای سقف های کم در دسترس است.

ایمنی کامل راهبند فک faac: برای کنترل مناطق خصوصی کوچک و متوسط ??، ایده آل برای کل محدوده 615 دارای دستگاه ایمنی ضد هیدرولیک ضد خرد کننده ، قفل هیدرولیکی برای نگه داشتن سد باز یا بسته ، مانع از انتشار دستی توسط کلید مثلثی.

قابلیت اطمینان طولانی مدت: استفاده از مواد برش و لبه ها به علاوه تکنولوژی هیدرولیک FAAC آزمایش شده ، همه این ترکیبات برای اطمینان از ماندگاری طولانی است. راهبند فک faac ایده آل برای فرکانس حمل و نقل متوسط ??و برای کنترل مناطق خصوصی کوچک و متوسط است.

راهبند فک faac ساده ترین و مطمئن ترین راه حل ها برای جابجایی معابر یا فضاهای موجود در مناطق مشترک ساختمان ، دسترسی شرکت ، مناطق صنعتی ، پارکینگ های عمومی و پرداخت شده ، معابر بزرگراه و هر کجا که جریان وسایل نقلیه و دسترسی و مجوزهای دسترسی است باید کنترل شود.

راهبند فک faac از دو عنصر تشکیل شده است: ساختار و یک پرتو. این ساختار شامل الکترونیک اتوماسیون و کنترلی است.

راه حل های ارائه شده توسط راهبند فک faac ، استفاده انحصاری از فناوری هیدرولیک را نشان می دهد که از نظر سرعت ، قابلیت اطمینان و دوام عملکرد بسیار بالایی را تضمین می کند.

 

آیا می خواهید دسترسی وسایل نقلیه را ممنوع کنید اما اجازه عبور عابران را بدهد؟

می توانید از سدی برای بستن دسترسی به یک ملک خصوصی بدون ایجاد ستون استفاده کنید ، همانطور که می توانید برای یک دروازه انجام دهید.

آیا می خواهید یک نقطه دسترسی بزرگ و بسیار محبوب را ببندید؟

راهبند فک faac که سریع ، قابل اعتماد و ساکت است. همچنین راهبند فک faac امکان مونتاژ پرتو حداکثر 7 متر را فراهم می کند و حتی در صورت عبور از چندین گذر روزانه با سرعت ثابت عملکرد بالا را تضمین می کند.