سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اپراتور درب شیشه ای

 

اپراتور درب شیشه ای را بهتر بشناسیم

با پیشرفت هایی که امروزه اتفاق می افتد ، درب های اتوماتیک را هم درگیر خود می کند. درب های اتوماتیک با پیشرفت تکنولوژی نیز پیشرفت هایی را به همراه داشته اند. یکی از مواردی که در این ارتقا برای این نوع از محصولات اتفاق افتاده است اپراتور درب شیشه ای  می باشد. در واقع می توان گفت اپراتور درب شیشه ایبه میان آمد تا اینکه عملکرد درب ها بهبود یابد و سریع تر اتفاق بیفتد. اپراتور درب شیشه ای  به گونه ای طراحی شده است که می توان از آن برای تمامی دربها از جنس اتوماتیک استفاده کرد. اپراتور درب شیشه ای به عنوان یک اپراتور قدرتمند درب کشویی اتوماتیک ، برای درب های سنگین مناسب است.

خصوصیات اپرا اپراتور درب شیشه ای:

1. موتور قلم مو سنگین 36V 85W ، یکپارچه با ترانسفورماتور ، رمزگذار نوری ، سر و صدای بسیار کم است.

2- چرخ چرخ دستی 100 کیلوگرم اپراتور درب شیشه ای که مقرون به صرفه است ، و مکانیزم ضد آب هرگز اجازه نمی دهد درب از مسیر راهنما رها شود.

3. میکروکنترلر هوشمند می تواند وزن و عرض اپراتور درب شیشه ایخود را آزمایش کند و منحنی در حال اجرا را بهینه کند ، بدون نیاز به تنظیم فاصله بافر.

ویژگی های اپراتور درب شیشه ایباریک تجاری

قابلیت کاربرد و گزینش بالا اپراتور درب شیشه ای - این قابل استفاده در انواع درب ها می باشد ، اپراتور درب شیشه ایدرب اتوماتیک کشویی دارای طیف گسترده ای از برنامه ها ، مانند فروشگاه های راحتی ، سالن غذاخوری ، هتل ، دفتر ، بانک و ... است.   

اپراتور درب شیشه ایجدید ED400-IG اتوماتیک با استفاده از یک محفظه بسته و کف بسته برای قطعات الکتریکی و مکانیکی ، برای درب های شیشه ای موجود در مغازه های تمام شیشه ای و همچنین سایر کاربردهای اپراتور درب شیشه ایدر نوسان که خواستار زیبایی شناسی ایده آل هستند.قرار گرفتن اپراتور درب شیشه ایاجزای همچنین باعث می شود محصول مناسب درهای با فرم منحصر به فرد - مانند پیکربندی های قوسی ، نامنظم یا از لحاظ تاریخی دقیق باشد - جابجایی آن با سخت افزار اتوماتیک معمولی دشوار خواهد بود.  

سازگار با برنامه های جدید ساخت و ساز و مقاوم سازی ، اپراتور درب شیشه ایدارای یک محفظه عمیق 32 x 6 x x 7 deep قابل ملاحظه ای است که در یک ظروف استیل ضد آب و هوا در کف فرو رفته است. واحد محکم درایور اپراتور درب شیشه ایمی تواند درب 800 پوند را در خود جای دهد. درایو با حرکت چرخشی ، انرژی را به محور درب می چرخاند. این امر باعث می شود یک عمل باز و بسته شدن مداوم و صاف انجام شود. مناسب برای برنامه های سازگار با ADA ، ED400-IG می تواند در یک حالت کم انرژی کار کند و عملکردهایی مانند فشار و رفتن ، برق نزدیک و رابط قفل را ارائه می دهد. قطب های تمدید شده اپراتور درب شیشه ای برای terrazzo یا سایر موارد مورد نیاز برای کفپوش های ویژه نیز موجود است.