سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جک فک faac

 

چگونه از جک فک faac     استفاده کنیم؟

بهترین توصیه ما در اینجا این است که کتابچه راهنمای جک فک faac را بررسی کنید. با این کار مشخص می شود که تجهیزات شما اغلب باید سرویس شوند و مهمترین اجزای و سیستم های جک فک faac به بررسی نیاز دارند.

به طور کلی ، درب های اتوماتیک باید حداقل هر 12 ماه یک بار سرویس شوند. البته ، اگر توجه داشته باشید که دروازه شما شروع به عمل کرده و مانند حالت عادی عمل نمی کند ، این نشانه آن است که جک فک faac نیاز به بررسی دارد.

نکات مهم در مورد جک فک faac :

الزامات سرویس جک فک faac شما واقعاً به ساخت ، مدل ، طراحی و هرگونه مشکل آشکار بستگی دارد ، اما هر سرویس همیشه باید شامل موارد زیر باشد:

بررسی ایمنی جک فک faac از جمله - ردیاب حلقه ، توقف نزدیک ، موانع ایمنی یا عملکردهای خروج اضطراری .

موتور - (هیدرولیک یا مکانیکی) ، فشار ، نیرو ، کار دستی ، ترمز ، چرخ دنده درایو ، پیستون انتهایی ، براکت موتور و سطح روغن.

کنترل های الکترونیکی جک فک faac - فیوز ، ولتاژ خروجی ، اتصالات ترمینال ، سیم کشی ، تنظیمات کنترل ، وضعیت جعبه کنترل .

کنترل دسترسی جک فک faac- کنترل از راه دور ، دکمه های فشار .

چرا باید جک فک faac به طور مرتب سرویس شود؟

دلایل مهم بسیاری برای سرویس دهی به طور خودکار جک فک faac وجود دارد. سرویس منظم جک فک faac باعث افزایش عمر اجزای مکانیکی و الکترونیکی می شود ، این باعث می شود که اطمینان از ادامه کار و در عین حال حفظ امنیت در مورد ملک باشد. جک فک faac که به طور منظم سرویس نمی شوند ، احتمالاً خراب هستند و صاحبان آنها مبلغ زیادی را برای تعمیرات پرداخت می کنند.

صرف نظر از اینکه چقدر به جک فک faac خود اهمیت می دهید ، همه دروازه ها به سرویس دهی حرفه ای نیاز دارند.

چه مدت باید انتظار داشته باشم که جک فک faac من دوام داشته باشد؟

عمر خودکار جک فک faac با توجه به ساخت ، مدل ، استفاده ، محل نصب و محیط بسیار متفاوت است ، اما سرویس دهی منظم ، تعمیر و تمیز کردن می تواند به افزایش عمر آن کمک کند. بیش از هر عامل دیگر ، یک سرویس تعمیر و نگهداری منظم پیشگیرانه توسط یک تکنسین یا شرکت ماهر و معتبر به شما کمک می کند تا از ماندگاری عمر جک فک faac شما اطمینان حاصل شود.

این نوع جک ها معمولا برای درب های سنگین می توانند استفاده شوند.

دستگاه هیدرولیک انحصاری ، با اطمینان از حداکثر محافظت در برابر خرد کردن ، دارای دو دریچه کنار گذر بسیار حساس است. در مواقع اضطراری ، یک وسیله رهاسازی با کلید در وضعیت دسترسی آسان ، امکان دستیابی به کار دروازه را فراهم می کند

- سیستم FAAC 750 از یک واحد درایو نصب شده در زیر دروازه و یک واحد پمپ هیدرولیک نصب شده در بالای زمین در داخل ملک ساخته شده است.

چگونه جک فک faac را خریداری کنیم؟

خرید جک فک faac باید از فروشگاه های معتبر انجام شود. شرکت اشل با داشتن سال ها تجربه می تواند شما را در خرید این محصول راهنمایی کند. برای کسب اطلاعات کامل تر به سایت این شرکت مراجعه کنید.