سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درب های اتوماتیک - ساده ، مفید و ایمن

 

این انتظار در بسیاری از ساختمانها وجود دارد: درها به طور خودکار باز می شوند و سپس دوباره بسته می شوند. در سوپرمارکت ها ، هتل ها و نمایندگی های فروش اتومبیل و همچنین در دفاتر عمومی و بیمارستان ها ، این درها به عنوان ورودی های دعوت کننده و قابل دسترسی عمل می کنند. همچنین می توان آنها را با هزینه معقول مقاوم سازی کرد.درب های اتوماتیک دسترسی راحت را برای همه امکان پذیر می کند.

سیستم های درب اتوماتیک در هتل ها بسیار محبوب هستند.

فشار دادن روی دستگیره های درب یا دستگیره های چرخان در ، کشیدن یا فشار دادن درها و بستن مجدد درها پس از عبور از داخل: همه اینها ممکن است در بعضی مواقع آزار دهنده باشد. مردم غالباً فراموش می کنند درها را بخصوص خودشان ببندند. به عنوان مثال ، برای برخی از افراد ، باز کردن درب و سپس بستن مجدد آن غیرممکن است ، استفاده کنندگان از ویلچر ، کودکان ، افراد مسن یا افراد معلول درب های اتوماتیک به همه دسترسی راحت به ساختمان ها را می دهند ، چیزی که به طور فزاینده ای مورد استقبال قرار گرفته و حتی انتظار می رود.

درب های اتوماتیک در بعضی از بخشها ترجیح داده می شوند

دربهای اتوماتیک در بسیاری از ساختمانها اجازه دسترسی ، خروج و عبور مدرن و بدون مانع را می دهند. به خصوص برای ساختمانهایی با حجم زیاد پاگذاری مناسب هستند. اکنون در بخشهای زیر تقریباً استاندارد در نظر گرفته شده اند:

بهداشت: در بخش بهداشت ، سیستم های درب اتوماتیک راه حل بهداشتی برای بازدید کنندگان ، بیماران ، پزشکان و مراقبان برای عبور از درگاه ها هستند. دیگر نیازی به باز کردن درب به صورت دستی ندارند و در عین حال از پخش میکروب روی دست خود جلوگیری می کنند.

اطلاعات بیشتر در مورد راه حل های ما در بخش سلامت

هتل ها و غذا: یک ورودی معتبر و راحت اولین تبریک استقبال از مهمانان در بسیاری از هتل ها است. دسترسی خودکار به آشپزخانه و سایر مناطق کارکنان مهمان نوازی را قادر می سازد تا با خیال راحت وظایف خود را انجام دهند و خدمات روان را تضمین می کند. دسترسی ، ایمنی و بهداشت نیز از مزایای مهم این بخش است.

صنعت خرده فروشی: سیستم های درب اتوماتیک مشتری را به سمت مشاغل راهنمایی می کنند و به عنوان یک نقطه دسترسی معتبر و راحت عمل می کنند. آنها یک فضای سبک و جذاب برای خرید ایجاد می کنند. آنها همچنین به صرفه جویی در انرژی کمک می کنند ، زیرا فقط در صورت لزوم باز می شوند  و اثرات آن بر دمای داخلی سرما و گرما از خارج به حداقل می رسد.

ساختمانهای عمومی: در ساختمانهای عمومی هم اکنون دسترسی بدون مانع در قانون الزامی است. سیستم های درب اتوماتیک یک راه حل کارآمد و ایمن در این بخش ، به ویژه برای حجم بالای پیاده روی عمومی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید:

http://www.rajanews.com/news/327495/بهترین-درب-اتوماتیک-را-از-کجا-بخریم؟