سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لیست قیمت درب اتوماتیک شیشه ای، عوامل هزینه و انواع آن

 

تخمین زدن

درب اتوماتیک شیشه ای با طراحی عملی فضای زندگی شما را عوض می کنند. آنها نور طبیعی زیادی را وارد می کنند و دسترسی آسان به حیاط ، پاسیو یا عرشه شما را فراهم می کنند. به نصب درب های اتوماتیک شیشه ای فکر می کنید؟ این مقاله به شما کمک می کند تا در مورد لیست قیمت درب اتوماتیک شیشه ای و عوامل موثر بر هزینه کل اطلاعات کسب کنید.

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای در انواع مختلف آن متفاوت است اما شکل ظاهری تقریباً یکسان است ، تنها تفاوت در این است که قطعات داخلی متفاوتی استفاده می شود.

خوشبختانه ، به دلیل پیشرفت در زمینه فناوری ، این درب های کشویی شیشه ای دیگر مانند گذشته منبع اتلاف انرژی و نقطه ضعف برای امنیت نیستند. بیشتر درب های شیشه ای اتوماتیک مدرن از مقاومت و عایق خوبی برخوردار هستند.

با این حال ، شیشه در آخر روز شیشه است. ممکن است ترک بخورد ، شکسته ، تخریب شود یا نشت کند. اگر درب شیشه ای اتوماتیک شما دچار نشتی شده ، نشت می کند یا به راحتی قفل نمی شود - وقت آن است که آن را تعویض یا تعمیر کنید.

 

هزینه درب های شیشه ای اتوماتیک

بیشتر قیمت درب های کشویی شیشه ای از 300 تا 4000 دلار - به طور متوسط ??1700 دلار است. اگر یک درب شیشه ای کشویی عرض 6 فوت اساسی روی یک قاب ساده خریداری می کنید ، هزینه آن در حدود 300 دلار است. یک درب شیشه ای کشویی 8 فوت از 700 تا 1000 دلار متغیر است.

همچنین شما می توانید درب های از پیش آویزان (1000 تا 4000 دلار) را نصب کنید.

البته عوامل مختلفی از جمله اندازه درب ، جنس شیشه و غیره وجود دارد که بر کل هزینه تعویض یا نصب درب کشویی تأثیر می گذارد.

همچنین ، اگر گزینه های گران قیمت را انتخاب می کنید - مانند درب های پاسیو فرانسوی فایبرگلاس ، شیشه های ضد ضربه ، صفحه های با پوشش کم، پرده های داخلی ، شیشه های سه جداره یا شیشه های با بازده بالا - این باعث افزایش لیست قیمت درب اتوماتیک شیشه ای می شود.

در صورتی که به فکر استخدام یک متخصص حرفه ای (که باید باشید!) برای تکمیل کار هستید ، آماده پرداخت حدود 2500 دلار باشید. این مبلغ شامل ابزار ، تجهیزات ، ملزومات و هزینه های کارگری است.

 

آیا بودجه ای برای درب اتوماتیک شیشه ای خود در نظر گرفته اید؟

برای کسب اطلاعات در مورد درب اتوماتیک شیشه ای و قیمت آن با ما همراه باشید.کارشناسان ما شما را راهنمایی می کنند.لیست قیمت درب اتوماتیک شیشه ای در اختیار شما گذاشته می شود تا با اطمینان خرید کنید.