سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درب سکشنال

 

درب سکشنال:

درب سکشنال در طیف گسترده ای از اندازه ها و طرح ها برای کمک به شما در برآوردن نیازهای برنامه خاص خود در دسترس هستند. چه به یک درب دید کامل برای یک رستوران یا تأسیسات خرده فروشی ، یک درب صنعتی بادوام برای یک سرویس خودرویی یا یک درب کم مصرف برای یک انبار با کنترل آب و هوا نیاز دارید ، درب سکشنال دارای یک درب قابل اطمینان با ویژگی های مورد نیاز شما است.

از بین درب های مقطعی ما برای کارایی قابل اعتماد ، بهره وری انرژی و زیبایی استفاده کنید ، یا درب های فولادی نورد را برای دوام و نگهداری مطلوب انتخاب کنید. هنگامی که پروژه شما به یک نیاز منحصر به فرد نیاز دارد ، از بین محصولات تخصصی ما از جمله درب های ورودی ، قسمت های پایین جداشونده ، درب های امنیتی و مهر و موم اسکله ها را انتخاب کنید.

درب های گاراژ و سرویس رول

این که آیا پروژه شما به درب هایی برای استفاده در فضای داخلی و فضای باز نیاز دارد ، درهای گاراژ استیل رول و درب های سرویس می توانند یک انتخاب کارآمد و موثر باشند. درب ها و کرکره های پیشخوان فولادی کویل مناسب برای پایه های امتیاز و بخش های مناسب هستند ، در حالی که پنجره های محافظ فولادی و آلومینیوم سیم پیچ ما برای برنامه هایی که دید و گردش هوا مطلوب است ، مناسب هستند.

درب سکشنال برای انبارها و امکانات کوچک ذخیره سازی مناسب هستند و در 20 رنگ استاندارد مختلف ارائه می شوند. اگر بهره وری انرژی محرک باشد ، درب های خدمات ما با عایق در دسترس هستند و همچنین دارای مدل های دارای درجه حرارت و دود ، با گزینه های مواد از جمله فولاد و آلومینیوم هستند.

هر پروژه ساختمانی با یک رویا و یک طرح شروع می شود ، و تعیین درب سکشنال ما برای پروژه بعدی شما را آسان می کند. علاوه بر تأمین منابع برای پروژه های فعلی ، همچنین به شما کمک می کند تا با ادامه تحصیل خود را برای آینده آماده کنید.

هنگامی که درب سکشنال را انتخاب می کنید ، به شبکه نمایندگی های درب بازرگانی باتجربه دسترسی خواهید داشت که به شما کمک می کنند بهترین درب پروژه خود را انتخاب کرده و از هرگونه پشتیبانی نصب و نگهداری مورد نیاز استفاده کنید. این که آیا هدف شما بهبود زیبایی شناسی ، کاهش هزینه های انرژی و یا به سادگی انتخاب دربی است که برای سالهای آینده دوام داشته باشد ، خوشحال هستند که به شما کمک می کنند.

اگر یک سوال سریع دارید ، مرکز خدمات و پشتیبانی گسترده ما را بررسی کنید ، یا اگر به کمک شخصی بیشتری نیاز دارید ، از نمایندگی تجاری ما برای یافتن خدمات تعمیر و نصب درب تجاری در نزدیکی خود استفاده کنید.شرکت اشل از بهترین نمایندگی ها در ایران است.